Thursday, June 11, 2009

Lentok TGN..

Sejak balik dr M'sia bulan 3 yg lepas..princess Qaira kalo ambik gambar, suka sgt lentok2 dgn tgn dia mcm nie..aku pun pelik sebab, seingt aku x pernahlah pulak aku ajar lentok tgn mcm tue kan masa ambik gambar..so x tau ler dr siapa pulak princess kecik nie belajar ambik gambar lentok2 mcm nie..hihihi..tp tgok mood princess jugak ler..kalo mood baik mau lah dia lentok2 nie..kalo x..jgn harap ler pandang camera pun x naknyeeee ...

Antara aksi2 princess Qaira ambik gambar melentok liuk nie....

Huh, gambar ni dr daddy sutra..aku suka sgt gambar niee..sebab cuba tgok kemain melentok2 kepala princess Qaira masa nie..kekeke..tp aku rs mungkin ada turun aku gak kot sebab mummy nye pun kalo ambik gambo mesti senget2 kepalakan..hihihi..x pun ms pregnant aku dah termkn byk sgt leher ayam...kuikuikui...
The end ....

4 comments:

  1. hahahaha...comel ler tuh dia lentok2....

    budak2 mmg byk kepandaiannya....x pyh ajar pon...

    ReplyDelete
  2. haah kan...menyepahkan rumah lagilah no 1...kekekeke

    tulah ajmal dengan peace nye..
    qaira dgn lentok tgn nye..
    esha dengan cak cak nye...

    besar nanti leh jumpa balik 3 sekawan nie kan :)

    ReplyDelete
  3. alalala!tomelnye dia..pandai melentok2!hihihi!

    ReplyDelete
  4. ituler tue, mengedik lah pulek anak dara yg sorang nie kann..kekeke
    rsnyee sebab mummy kuat sgt ambik gambo tu yg jd mcm tue ..hihihi

    ReplyDelete