Friday, January 15, 2010

MAKAN oh makan...

Belum sampai sebulan balik sini dah mengidam mkn mcm2 lah pulak...
kalau nak list mmg berjela2 lah nampak nye...
tapi yg terbyg2 skrg nie adalah :
#onion loaf kat tony romas..mak aiii sedapnye..pastu mkn pulak dessert ais cream n coklat brownies kat situ...(x ingt apa name penuh)
#haaih aritu x der rezeki nak mkn sate meru yg menjadi kegilaan makcik2 si missQ..so atok belilah sate kat meru tapi bukan sate meru kat public bank yg menjadi kegilaan tue.. so arini aku dah mula terbayang2 kan sate meru tu pulak..
#selain tue tergiang2 jugak kat kepala otak ku skrg adalah ciken2 chop yg berada kat msia skrg..petang2 nie semua kedai2 mesti dah bukak kan...sedapnyee kalo dpt makan panas2...
adoooi tapi realiti nye skrg aku ada di bumi sri lanka..so, mmg byg ciken chop belum jumpa lagilah buat masa ni..huhu
so itu jer yg mampu ku tulis buat masa skrg, kalo aku tambah lagi makin peninglah kepala otak aku nie nak memikirkan manalah restaurant yg sedap utk menu mkn mlm aku mlm nie..haaihhh indahnye hidup kalo duduk kat tanah ayer sendirikan..

No comments:

Post a Comment